środa, 20 marca 2013

Babeczka

 Na początku mam do was wielką prośbę. W konkursie bobovity bierze udział mój brat Kubuś. Gdybyście chcieli poświęcić chwile swojego życia na zagłosowanie na niego z góry bardzo wam dziękuję.


Możecie także przekazywać ten link dalej : )

No a teraz to krótkim wstępie babeczka. Ta o to babeczka to moja pierwsza babeczka z foremki. co prawda mam już dużo więcej ich ale następne pokaże w innych postach : P

Przed tym jeszcze jedno zdjęcie mojego brata.



















Jeszcze raz dziękuje za głosy i życzę udanego tygodnia : )

6 komentarzy:

  1. Babeczka świetna i zagłosowałam (ślicznego masz braciszka :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje : )
      czasami mówią że podobny do mnie :P

      Usuń
  2. Ta góra wygląda jak miętowe lody z czekoladą :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos oddany. ; ) Słodkiego masz brata. :D
    Ładna babeczka. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna babeczka :O)
    Zagłosowałam ^^

    OdpowiedzUsuń