wtorek, 24 września 2013

Spaghetti

Hejoo dziś będzie coś innego. Chcę się z wami podzielić moimi umiejętnościami w związku z gastronomią. Bardzo ale to bardzo lubię gotować (Piec nie za bardzo ale wiem przez co, przez mój głupi piekarnik, który się domyka ale jest nieszczelny. Przez co wszystkie moje wypieki zapadają się i mają w sobie zakalce.)
no ale cóż jak się przeprowadzimy (mamy to w planach) to kupimy super kuchenkę z jeszcze lepszym piekarnikiem. Powracam do mojego tematu głównego spaghetti ; )


Potrzebne :
-mięso na klopsiki (ja już tu miałam gotowe bo zrobiłam wcześniej)
-przecier pomidorowy
-czosnek (uwielbiam dania z czosnkiem)
-zioła (ja dodałam ziół prowansalskich ale każdy dodaje takie jakie mu pasują)
-pieprz
-sól
-cukier
- makaron
-do dekoracji jakiś np listek bazyli lub czegoś innego

Jak ja to robię :

1. Przecier pomidorowy wlewamy do garnka (musi być duży by zmieściły się klopsiki)




2. Dodajemy czosnek ja go ścieram na drobnej tarce bo lepiej go czuć


3. Dodajemy ziół


4. Co jakiś czas mieszamy


5. Dodajemy klopsiki i delikatnie mieszamy by klopsiki nie przywarły do dna ani się nie popsuły.






7. Układamy ładnie na talerzu, dodajemy listek i gotowe.


I efekt końcowy  




No i nie mogło zabraknąć wersji z modeliny.















Nie wiem czy spodoba wam się ten przepis i pomysł z postami o gotowaniu ale będzie ich dużo więcej ;)
Do zobaczenia Azu



4 komentarze:

  1. Jejku ślicznie to wygląda już na talerzu :D A w ogóle to właśnie miałam dzisiaj spaghetti na obiad :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miniaturowa wersja wygląda świetnie. :P Bardzo estetycznie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje wyglądają smakowicie. :D

    OdpowiedzUsuń