środa, 30 stycznia 2013

Gofry z bitą śmietaną

Ale nudno, nie sądziłam że w ferie będzie mi tak nudno. Nie mogę się doczekać wyjazdu w poniedziałek do babci i tam dopiero zaczną się dla mnie prawdziwe ferie :). Jednak z tym wiąże się to że mój blog może trochę zostać zaniedbany :( no ale nadrobię to. Dziś chcę wam pokazać gofry z bitą śmietaną i owocami. Straszne było przycinanie owoców nie umiem zrobić nawet prostych plasterków why ???  :) A tło do pierwszych zdjęć to pomalowana przeze mnie tarka.Jeszcze jest biała ale niedługo będzie może w ciapki kolorowe ;)





















Myślę o zrobieniu posta o moich narzędziach i miejscu pracy ale nie wiem czy to jest ciekawe.

5 komentarzy:

  1. Też nie umiem kroić prosto plasterków. :D Gofry śliczne. : )
    Tło genialne. Nie wpadałbym na takie zastosowanie tarki. ;D
    Jak dla mnie post o narzędziach będzie fajny. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile śmietany! :) Post z narzędziami - jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jednej szkoda , że dałaś tyle 'bitej śmietany'.Nie widać jak wyszedł gofr ;< Ale ogólnie są nawet spoko ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowite gofry ;)
    nominuje Cię do Liebster Awards ;)(szczegóły u mnie)
    i przy okazji zapraszam do mojego walentynkowego
    candy ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Są super! Chociaż ja bym dała trochę mniej śmietany ;>

    OdpowiedzUsuń