środa, 23 stycznia 2013

Kubusiowe Przygody z miodkiem :)


Mam dziś dla was garnuszek z miodkiem. Czyli to co Puchatki lubią najbardziej. Jest to moja najukochańsza bajka z dzieciństwa choć lubię ją i teraz. Pamiętam jeszcze jak w wieku 7 lat kładąc się spać mama czytała mi Kubusiowe przygody. Jeszcze przypomnę dla tych którzy nie wiedzą Kubuś w angielskiej wersji pisał miód z błędem HUNNY : )










A teraz pozwolę sobie dodać kilka ilustracji z mojej ukochanej książeczki 








A teraz toś co Puchatki lubią najbardziej :)


Jestem ciekawa czy w dzieciństwie też lubiliście Kubusia Puchatka 

9 komentarzy:

  1. ojej♥ też kocham puchatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodko w tym poście. : ) Też lubiłam Puchatka. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspomnienia.... Nigdy nie widziałam takiego słoiczka z miodem ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kochałam Puchatka! Fajny miodzio :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajną rzecz zrobiłaś :) Jeszcze nie widziałam u nikogo takiego garnuszka z miodkiem :)
    A ja o Kubusiu Puchatku nawet uczę się na studiach :D :D I musiałam przeczytać całą książkę na zajęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wpadłabym , aby to zrobić :D Świetnyyy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzuszek burczy, gdy się kurczy :D
    Zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń