wtorek, 8 stycznia 2013

Kolczyki i dodatek


Chcę wam pokazać nowe kolczyki. Są dosyć skromne ale bardzo podoba mi się odcień tych  szklanych kropelek. Są  one oliwkowe chodź na zdjęciu może nie zbyt to widać.  












Ta da da dam dodatkiem jest mój wisiorek. Może nie robi wielkiego WOW ale mi się bardzo podoba. Dostałam go od mojej przyjaciółki. Nosze go tak naprawdę co jakiś czas bo nie lubię nosić czegoś dzień  dzień.A tak w  ogóle uwielbiam słowo dream. Nie wiem czemu. Podoba mi się i tyle. na początku chciałam mieć z nim w przyszłości tatuaż  na nadgarstku, potem bransoletkę, aż w końcu Yui (tak nazywam moją koleżankę) dała mi wisiorek. Za co oficjalnie chcę jej podziękować a więc dziękuje ^^ 



8 komentarzy:

  1. Ładne kolczyki.. a naszyjnik .. mhmm.. chcę go ;) hhaha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście naszyjnik skromny i pewnie wielkiego ,,wow" nie robi, ale mi się podoba, też lubię słowo dream- 5 literek i tyle w nich magii *3*
    Kolczyki genialne ;) Lubię taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny naszyjnik, ja lubie takie skromne ;)
    Co do kolczyków o które pytałaś, to są z papieru(pasków papieru) :D. Możesz coś więcej się dowiedzieć po prostu wpisując w Google "quilling" ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki mają fajny kolorek :)
    A wisiorek może i skromny , ale czasami takie są lepsze :)
    Pozdrawiam :)
    +dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolczyki i wisiorek ^^
    Zapraszam do siebie:D Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń